Wat is beter een sonische tandenborstel of een met roterende poetsbeweging?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
2.1K

Het beste antwoord

Zoals je op deze site kan lezen hebben beide een voordeel. Het is aan jou om je eigen voorkeur uit te spreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens onze tandarts de roterende zoals die van Oral-B.
Gaat beter over de vrom/rondingen vd tanden was de reden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Geen vrom uiteraard, maar vorm ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een roterende borstel verwijderd beter plak, een sonische borstel kan beter tussen de tanden komen.
Beide hebben dus voordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb drie jaar een sonische gehad totdat bleek dat het tandplak niet goed verwijderd werd. Nu ben ik weer over op de roterende maar dan wel de roterende die ook trilt. Overigens loont het daarbij om goed te shoppen op internet. Ze (die van Oral B) tusen de 80 en de 150 euro. Dit voor hetzelfde apparaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigen ervaring: aan vele jaren tandvleesproblemen kwam abrupt een einde toen ik begon te poetsen met een sonische borstel. Ik wil nix anders meer.