Ik wil graag in contact komen met een kundige tandartspraktijk, die mij tevens heel goed kan adviseren t.a.v. kronen, bruggen. make-over etc.

Liefst in westen/ midden van het land. Wie heeft er goede ervaringen opgedaan op dit vlak en heeft niet het gevoel teveel te hebben moeten betalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (5)

Ondanks dat deze vraag naar mijn idee niet op deze site thuishoort, adviseer ik je om eens te kijken naar:

http://www.vanwestdentalstudio.nl/

Is een uitstekende tandarts in het kleine dorpje Beesd. Heeft een patiëntenbestand van meer dan 10000 mensen.
Moet er zo trouwens naartoe :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan voor een gebitsrenovatie een prijsopgave vragen en ook referenties van eerdere patienten. De meeste praktijken maken voor en na foto's. Je kan als je dat bij meerdere praktijken doet dan zelf je conclussie trekken en een keuze maken. Afgaan op goede of slechte ervaringen van anderen hoeft niet altijd het juiste beeld te vormen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tandartspraktijk Bakker in Den Haag (aan de Erasmusweg) is een goede. Is Twee jaar geleden nog tot tandarts van het jaar uitgeroepen.

Fijne moderne praktijk waar ze alles in huis hebben. Ook een eigen tandtechnieker, orthodontist, mondhygienist etc. Heb door hen slechte kronen laten vervangen en ben er erg blij mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien niet helemaal in jouw regio, maar een zeer fijne praktijk met goed advies en informatie, en zeker niet duur:

http://www.tandartsbosch-nijmegen.nl/sitepage.asp?articleid=70772&token=102139384@MabjQecOePfbOjiOa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tandarts van Wonderen in Rotterdam-Zuid is een hele goede tandarts.
Ben er zelf al praktisch mijn hele leven.

Hij heeft bij mijn zwager een totale gebitsreconstructie mogen uitvoeren. Mijn zwager is doodsbang voor tandartsen en heeft in het verleden nogal slechte ervaringen hiermee gehad. Maar doordat er zo goed naar hem werd geluisterd en hij volledig gerustgesteld werd hebben ze zelfs meer mogen doen dan ze eerst afgesproken hadden. Gewoon omdat ze daar heel goed hun werk doen.