ik heb een witte beugel hoe kan ik die mooi wit houden ?

ik heb een witte beugel mijn vraag is hoe kan ik die wit houden ik drink al geen thee of cola of koffie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
5K

Antwoorden (3)

Inderdaad geen koffie drinken en cola, wel zou je groene thee of White tea kunnen drinken, Dit geeft niet de aanslag. Verder goed poetsen moet voldoende zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Af en toe een klein beetje bakpoeder over je tandpasta strooien en daarmee poetsen. Niet te vaak en alleen je beugel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf tandpasta van het merk Aquafresh Extreme Clean of Aquafresh Extreme Clean Whitener. Ik vind zelf dat mijn tanden er witter van worden, door deze tandpasta te gebruiken en het mondwater dat erbij hoort zal je witte beugel niet verkleuren.