Wat kan ik doen tegen een tandwortel die door het tandvlees heen komt?

Mijn tandwortel word zichtbaar door mijn tandvlees.
Kan iemand mij vertellen wat ik hier tegen kan doen of wat er aan de hand is

Naar de mondhygiënist ben ik al geweest!
2 maanden ervoor maar toen was het nog niet.

Ik poets twee keer per dag me tanden met een zachte borstel, flos en stoker goed.

Picture for question
een jaar geleden
in: Gebit
2.4K
TurfGraver
een jaar geleden
Ten eerste, lekker duidelijk foto. :x
Ten tweede, lijkt mij niet je tandwortel (als is dat slecht te zien).
Tenslotte, maak afspraak met je tandarts.
Romyhendriks
een jaar geleden
Ten eerste , helaas lukte dat niet
Ten tweede: daarom vraag ik het ook hier als ik het had geweten had ik hier niet op gezeten
Ten derde, heb ik al, alleen ik maak me druk dus wilde het eerst ook hier vragen.
TurfGraver
een jaar geleden
Omdat hier deskundigen zijn die via een wazig foto jou goed advies kunnen geven?
Niet druk maken, afspraak staat. Die afwachten. ;)
erotisi
een jaar geleden
https://www.tandarts.nl/mondzorg/behandelingen/blootliggend-tandbeen
ronron1212
een jaar geleden
De tandarts kan jouw helpen hier niet en zeker niet aan de hand van een foto.

Geef als eerste antwoord