Kan vapen na het trekken van een verstandskies?

Ik heb zojuist mijn verstandskies laten trekken en er is mij door de dokter verteld dat ik beter niet kan roken, aangezien het de genezing vertraagt. Geldt dit ook voor vapen? Hier heeft hij namelijk niks over gezegd

een jaar geleden
in: Gebit
7.4K
tinus1969
een jaar geleden
Vapen is net zo ongezond. Niet doen dus.
Amadea
een jaar geleden
Het maakt verschil of er wel of geen nicotine in de vloeistof zit. Want nicotine heeft negatieve invloed op wondgenezing.

Antwoorden (1)

Kan wel, maar de dampen van de chemische rommel die er bij vrijkomen zijn ook niet bevorderlijk voor het genezingsproces.
een jaar geleden