Wat moet er gedaan worden bij een gebroken kies?

De kies is nog niet helemaal afgebroken, maar er zit wel een breuk in. Helaas is de tandarts gesloten en zal er gewacht moeten worden voor de volgend dag om een afspraak in te plannen. Het kindje staat in tranen uit te barsten en maakt zich zorgen of ze wel mag eten voordat het straks afbreekt en wegens het eten niet kan tandenpoetsen. Vooral over het poetsen bij de breukende kies.

een jaar geleden
in: Gebit
1.1K
LeonardN
een jaar geleden
Kan je niet gewoon naar de noodtandarts? Bel het nummer van je tandarts en dan wordt vaak dat nummer opgegeven. "Vooral over het poetsen bij de breukende kies."
Dan poets je een keer in je leven niet.
tinus1969
een jaar geleden
Gewoon een dag niet poetsen.
tinus1969
een jaar geleden
Yoghurt vla appelmoes en ijs eten.
tinus1969
een jaar geleden
Hoe is het er nu mee?
KaoB
een jaar geleden
Er was helemaal geen plek waardoor er geen afspraak ingepland kon worden en daardoor tot donderdag moeten wachten dus dat had niet veel nut... wel werd ze doorgeschoven naar een andere tandarts maar dat is wachten tot donderdag.

Antwoorden (1)

Gewoon het noodnummer bellen als je nu je eigen tandarts belt, die geven bij spoedgevallen een ander nummer.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden