Bij wie kan ik mijn tongriem laten knipper?

Een hele snelle rare vraag hahaha maar ik wil mijn tongriem laten knippen bij welke afdeling/arts kan ik daar bij terecht?

3 jaar geleden
in: Gebit
1.3K

Antwoorden (1)

Je hebt bijvoorbeeld de speciale tongriemkliniek.nl. zit op een aantal plaatsen in Nederland. Zij beoordelen eerst of er medische noodzaak is en kunnen dan de ingreep uitvoeren. Heb een aantal keren meegekeken bij het uitvoeren van zo'n ingreep. Is een simpele bijna pijnvrij ingreep.
Www.tongriem.com blijkt hun site te zijn.
Toegevoegd op 17 maart 2021 04:59: tekst