Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nee, een half jaar geleden is een vulling bij mij eraf gegaan en die vulling (zilverkleurig) had ik al heel lang zo'n 10 jaar. Heb nu een tijdelijke vulling (die kunnen ook een tijdje mee, maar alleen een paar maanden) en volgende week wordt er een permanente ingezet, maar nee dat is helaas niet voor altijd. Ben wel blij dat de vullingen tegenwoordig standaard wit zijn ipv zilverkleurig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, volgens mij niet.
Ik hoorde mijn tandarts bij mijn vorige bezoek zeggen dat hij de volgende keer enkele oude vullingen zou vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik heb al een paar keer gehad dat er een vulling vervangen moest worden,
ik denk dat ik ze ongeveer 15 jaar heb gehad
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Niets gaat langer dan 10 jaar mee: brug, prothese, vulling, noem maar op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb flink wat vullingen, ben vandaag bij de tandarts geweest en de 2 oudste amalgaamvullingen (van die metaalkleurige) vertonen barsten, die moeten op termijn vervangen worden. Maar die zijn volgens mij al meer dan 15 jaar oud.
Composietvullingen, van die witte, schijnen iets minder lang mee te gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, een tandenvulling wordt na een x-aantal jaar vervangen. deze vertoont dan barstjes oid.
de witte, moderne composiet vulling wordt tzt ook vervangen, wanneer bepaalt de tandarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding