Ik heb een built op mijn gehemelte naast mijn tand maar er zit een ook een gaatj in wat zou dit zijn?

Die bult doet geen pijn. Maar wat zou dit dan zijn. En wat moet ik doen. Kan pas in september naar tandarts

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Gebit
1.5K
tinus1969
3 jaar geleden
Als het niet op je tand zit maar er naast is het mss huisartsenwerk?
AnnBoo8146
3 jaar geleden
Maak een afspraak met je tandarts. Als deze nu met vakantie is, probeer dan naar een vervanger te gaan. Wacht er in ieder geval niet mee tot september.
Wat je beschrijft kan op een ontsteking duiden, maar dat kan alleen een tandarts vaststellen. En als het inderdaad een ontsteking is, zal de tandarts deze ook moeten behandelen.

Antwoorden (1)

Het is een ontsteking.
Die doet geen pijn omdat de pus door het gaatje naar buiten kan ontsnappen.
Als je te lang wacht met naar de tandarts te gaan valt je tand er uit.