waar kan je geactiveerde houtskool kopen?

Ik wil namelijk graag mijn tanden bleken en het schijnt dat geactiveerde houtskool helpt. Waar kan je dat kopen? (Het liefst in poedervorm)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Gebit
2.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op heel veel plekken.
Hier poeder in capsules, bij wat kort geleden nog de tuinen was:
http://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-charcoal-capsules-260mg-60003680
Capsule kan je gewoon open maken, zit verder niks anders doorheen.
(ik denk trouwens dat de prijs misschien niet klopt, want als je de 200 capsule pot aanklikt is die uitverkocht, maar goedkoper) wat achtergrondinformatie over wanneer het wel kan werken en ook wanneer het geen zin heeft.
http://www.beauty-review.nl/getest-actieve-kool-voor-wittere-tanden
Amadea
7 jaar geleden
Het zal dus alleen resultaat hebben als je tanden vergeeld zijn door roken of veel thee drinken, het verwijdert namelijk de verkleuring die aan de buitenkant zit.

Het beste antwoord

Gewoon bij een apotheek, onder de naam Norit Carbomix. Daar is het zonder recept verkrijgbaar.
Amadea