Kan dit met een beugel behandeld worden?

Ik mis aan alle 4 de kanten een kies.
Nu gaan die kiezen die achter het gat zitten naar voren kantelen en drukken de kiezen en tanden naar voren.Kan een orthodontist hier wat aan doen/

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit

Het beste antwoord

Ja dat kan wel maar je zal de orthodontist moeten vragen want het is per zituatie verschillend. Als ik je een tip mag geven kijk eerst in je zorg polis of orthodontie verzekerd is voor je naar de ortho gaat. Als je op het eerste bezoek geweest ben en daarna wil je extra verzekerd worden kan dat niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij wel, maar als je het zeker wil weten, maak dan een afspraak en laat het uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had een vergelijkbare situatie, bij mij zijn 4 kiezen er uit gehaald wegens problemen. Vervolgens is alles naar voren getrokken met een beugel. Nu staat alles weer netjes tegen elkaar aan. Ik zou het bij de orthodontist navragen, maar het kan vast wel rechtgezet worden.