Beugel eruit maar nog geen spalkje, kan in die twee weken mijn tanden verschuiven?

Hoi
Ik had een vraagje
Vandaag is mijn beugel eruit gegaan eindelijk maar ze hebben nog geen spalkje gezet die krjjg ik over twee weken,
Mijn vraag is kan in die twee weken mijn tanden verschuiven?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Gebit
2.1K

Antwoorden (1)

De kans dat dit in 2 weken gebeurt os nihil. Het spalkje heb je wel echt nodig. En zorg dat deze zo lang mogelijk blijft zitten. Maar maak je voor nu geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dankjewelll❤️