wat zal plaatsen van een brugging bij tandarts kosten?

Aangezien dat het kosten van tandarts dagelijkse nieuws is in media en er zit ruim prijsverschil tussen een en andere tandarts,hebben jullie enig idee wat gemiddeld kosten zijn van plaatsen van een brugging bij een tandarts?

12 jaar geleden
in: Gebit

Het beste antwoord

De (all-in) adviesprijs voor een driedelige brug is 1685 euro, voor een vijfdelige brug 2850 euro.
Pieter2011
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Komt goed overeen met de schatting die mijn tandarts me heeft gegeven: die was € 1750.

Andere antwoorden (2)

Je kunt op de site van je tandarts kijken. Daar staan alle tarieven op, dit zijn de tandartsen sinds 1 januari dit jaar verplicht. Ook kun je op deze manier de verschillende tandartsen met elkaar vergelijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paca29 gaf bij een eerdere vraag ( http://www.goeievraag.nl/vraag/helpen-zoeken-goedkope-tandarts.285707#1156130 ) een handige link: vergelijkmondzorg.nl Daar staan ze lang nog niet allemaal op, maar je kunt natuurlijk bij tandartspraktijken in jouw buurt op hun site prijzen vergelijken, en kijk ook wat je verzekering vergoedt.