Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een vaste beugel en heb zins vorig weekend enorm veel pijn en kom er niet van af hoe kom ik hier van af?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Gebit
986
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als de pijn is gekomen direct na de afspraak bij de orthodontist, dan moet je wellicht terug. Het kan zijn dat je beugel net iets te strak is gezet.
Anders gewoon nog even volhouden met hulp van een paracetamol.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Wat foet pijn? Alles of zijn de draden aan het uiteinde niet goed afgeknipt en steken deze in je wangen? Dat heb ik heel veel gehad...drama!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De pijn zou vanzelf weg gaan als het niet binnen een week weg is dan moet je even naar de ortho want de beugel trekt wel veel mar je moet er wel gewend aan raken verder eet gewone zachte dingen yogurt, ontbijtkoek enz. ik heb zelf ook nu een jaartje 1 beugel ik weet het het is niet altijd fijn maar soms moet je iets doen om mooie tanden te hebben haha maar veel sterkte xxxx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit zul je helaas even uit moeten zitten, de pijn wordt veroorzaakt door het duwen en trekken aan de tanden, waardoor zij verschoven worden.

je kan wel gewoon een aspirientje of paracetamolletje innemen, maar niet op lege maag doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding