Wat is een goede tandartsverzekering waarbij je premie niet hetzelfde is als het vergoede bedrag?

Bij sommige tandartsverzekeringen betaal je een jaarpremie die ongeveer gelijk is aan het maximaal vergoede bedrag per jaar. Zijn er goede! verzekeringen met minimale premie en toch een hoog verzekerd bedrag?

8 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (1)

Een goede tandartsverzekering waarbij je premie niet hetzelfde is als het vergoede bedrag is een restitutiepolis. Bij deze polis betaal je een vast bedrag per behandeling en krijg je het verschil terug van de verzekeraar.
Bronnen:
5 maanden geleden