is het waar dat je minder gele tanden krijgt als je shag rookt vergeleken met filtersigaretten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Gebit
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beter filter dan shag, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk naar de kleur van de tanden van mensen die tabak pruimen.
voor alles met tabak: don't try this at home (of ergens anders) waarom gaan er toch zoveel mensen rokend dood?

Antwoorden (1)

Ja, dat kan ik uit eigen ervaring bevestigen. Van shag roken verkleuren je tanden meer dan van filtersigaretten en ook zie je minder aanslag op de tanden als je geen shag rookt,