Kun je bij een willekeurige tandartspraktijk terecht zonder aanmelding?

Ik ben aangemeld bij mijn vaste tandartspraktijk maar nu wil ik graag eenmalig naar een andere praktijk omdat ik niet snel genoeg terecht kan i.v.m. tandvleesproblemen. Tevens vind ik het fijn om eens te ervaren hoe een andere tandarts werkt zonder meteen mijn huidige tandartspraktijk definitief te verlaten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
16.1K

Het beste antwoord

Nee, dit kan niet. Je bent verplicht ingeschreven te staan bij de tandarts die je bezoekt en je kunt maar bij één tandarts tegelijk ingeschreven staan. Het enige wat je kunt doen is jezelf inschrijven bij die andere tandarts en het na je bezoek weer terug te laten draaien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met terugdraaien bedoel ik in dit geval dat je je weer uitschrijft bij de ene en je opnieuw aanmeldt bij je oude tandarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord.