Als je flost bij een tand waar je vermoedt een gaatje te hebben, doet het dan pijn ?

Ik vermoed dat ik een gaatje tussen 2 tanden heb (tussen de eerste twee kiezen naast m'n hoektand linksonder). Maar als ik flos, heb ik geen pijn ofzo.

Is het mogelijk dat wat ik voor een gaatje aanzie, misschien gewoon meer plaats tussen m'n tanden is en ik dat nu pas voel omdat het tandplak er waarschijnlijk vantussen is ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1K

Antwoorden (1)

Uit ervaring weet ik dat het heel goed mogelijk is (zelfs zelden) dat je dat met flossen merkt dat je een gaatje hebt.
Het hangt ervan af waar het gaatje zit en hoe groot het is,
het flosdraadje schiet er gewoon langs.

Als je tandsteen en waarschijnlijk een gaatje hebt dan ga maar vlug naar .... je raad het al, hoera de tandarts.
Sterkte.