Na de beugel word spleetje bij voortanden weer zichtbaarder. Kan de tandarts dit niet opvullen?

Na mijn beugel en het spalkje die er nog in zit. Word mijn spleetje weer zichtbaarder. Bestaat er niet iets dat de tandarts dit kan opvullen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
1.5K

Antwoorden (2)

Hallo,

Dan is er waarschijnlijk iets los bij jou spalkje, maak weer een afspraak bij de ortho en laat hun ernaar kijken. Ik had na beugel ook een ijzerdraadje binnen en zag ook een split tussen me voortanden en bij mijn tweede afspraak zeiden ze dat er een stukje los was, dat hebben ze vast gemaakt en nu heb ik dat spleet niet meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor, dit kunnen ze opvullen met composiet. Zo heb ik zelf mijn voortanden iets rechter laten lijken door composiet ( na een beugel)
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit doet de tandarts zelf! Hiermee vullen ze ook! Gewoon even vragen!