Ik heb echt zware gele tanden.. Hoe kan ik binnen paar dagen mn tanden wit krijgen? Ik wil het zo snel mogenlijk wit krijgen door 3x te poetsen?

Ik wil het binnen een week wit krijgen als ik mn tanden 3x poets op een dag.. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
2.3K

Antwoorden (5)

Nee het gaat niet stralend wit worden. Als je geluk hebt wordt het een tint witter. Voor een direct resultaat zou ik ze bleken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan ik je echt niet vertellen want ieders gebit is namelijk anders. Als je van nature gele tanden hebt dan zal tandenpoetsen niet veel helpen.
Binnen een paar dagen wit krijgen met poetsen zal niet lukken, dan zal je ze moeten bleken en dat is niet erg gezond voor je tanden. Het best kan je hiervoor overleg plegen met je tandarts. Die kan de kwaliteit van je gebit beoordelen en een passende oplossing bieden.
10 jaar geleden
Naar een mondhygienist gaan. Die maken het schoon en polijsten het na afloop van de behandeling. Het wordt een prodent smile! Ik ga 2x per jaar. Je zal alleen even moeten rond bellen welke binnen een paar dagen tijd heeft. Mijne is vaak erg druk. Het kost wat maar het resultaat is geweldig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik deze tandpasta(zie foto)
Ik gebruik hem zelf,en ik heb echt mooie witte tanden nu.
Ik had aanslag op me tanden doordat ik veel thee drink en dat is nu helemaal weg.
Ik zag al verschil na 2 weken.
Het is eigenlijk voor rokers maar dat maakt verder niet uit natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zijn tandpasta's met een schurend middel er in. Dat zit in alle whitening tandpasta's. Pearldrops, Smokers etc tasten opden duur het glazuur aan en krijg je gaatjes. En bij aangetast glazuur komt aanslag ook sneller en erger terug. Zeker bij dagelijks gebruik voor langere tijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij hadden deze ook, volgens mij staat er ook op dat het niet voor 3x daags gebruik is.. Wij poetsten onze tanden hoogstens 2 keer pw met dit spul.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat op dat het 2x per dag(dus niet per week) gebruikt mag worden.
En het helpt echt,iemand dacht zelfs dat ik me tanden gebleekt had.
En gaatjes heb ik niet.
Je kan het natuurlijk minder gaan gebruiken als je tanden weer witter zijn geworden.
Ik geef gewoon antwoord op de vraag en ik zie dat het helpt.
burgos
10 jaar geleden
Laurena heeft gelijk, dit mag je dagelijks gebruiken.
Kan niks geen kwaad,met een goed resultaat.
En ja, volgens mijn tandarts.
Nee, met 3 maal per dag je tanden poetsen zullen je tanden niet ineens stralend wit. Ook niet als de vergeling voornamelijk door vervuiling komt (koffie, thee, roken ed) omdat het gewoon niet heel wit zal worden op zo'n kort termijn. Daarnaast is het mogelijk dat je tanden van nature al iets geler zijn. Dit komt door het tandbeen, hoe geler het tandbeen, hoe geler de tanden. Hier is vrij weinig aan te doen.
Mogelijk heeft de tandarts of de mondhygieniste een oplossing voor je om ze iets sneller witter te krijgen (verwacht geen tandpasta glimlach). Maar goed poetsen (zie bron), weinig tot geen thee, koffie en niet roken, zal wel voor verbetering zorgen, maar niet direct.