Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb zo'n pijn in me tanden na het bleken! Wat helpt?

Lees en antwoord alsjeblieft.
De pijn is onverdraaglijk, en al is je tip of reactie nog zo klein! Deel hem a.u.b met mij


Ik heb vanmorgen mijn tanden laten bleken in Amsterdam (hier 40 minuten vandaan) Ik wist van te voren dat het een illegale praktijk was omdat ze 14% Peroxide gebruikte wat in Nederland inmiddels allang verboden is!

Nu verga ik ZO erg van de pijn, dat ik letterlijk aan het huilen ben! Ik wil dat het stopt maar ik kan er niks tegen doen. Ademen, spoelen, poetsen alles is enorm gevoelig en super pijnlijk!

het is alsof er iemand een gaatje probeert te boren door mijn tanden, en niet op 1 tand maar op me gehele onder en boven gebit (exclusief mijn kiezen)

Vooral waar mijn tong piercing tegen rust (me onderste 2 tanden) voel ik het ergste!

Wat helpt
ELKE TIP WELKOME :(!!!

Sorry voor dit kleuter achtige bericht. Maar ik verga echt!

Toegevoegd na 3 minuten:
En ik weet dat ik een fout heb begaan. Allen tips!!
De pijn bestaat uit pijn scheuten die tot diep in me wortels dringt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Vanmorgen gebleekt om 11:00 En sinds 16:00 werd het opeens pijnlijk. sinds o.b. 17:00 onverdraaglijk, Ook aspirines werken totaal niet!

Toegevoegd na 11 minuten:
Oja, en spoelen met lauw conjac 35 % is ook zeer pijnlijk (wat vaak verdovend moet werken)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
23.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Morgen eerst en vooral die illegale praktijk bellen.....

Morgen bij apotheek of drogist een flesje chloorhexidine gaan halen.
O.a. bij Kruidvat te koop onder de merknaam Corsodyl.

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Corsodyl.aspx?mId=10704&rId=172
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je nu nog pijn hebt, bel de tandarts.
Koop bij de drogisterij een tube Sensodyne, poets daarmee je tanden en doe daarna een laagje van die tandpasta op je tanden, laat dit een paar minuten zitten en spoel daarna je mond. Dit kan helpen tegen de pijn.
De tandarts zal moeten onderzoeken of en welke schade je aan je tanden hebt veroorzaakt en je dan behandelen en/of pijnstilling voorschrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding