Hoe krijg je een hollywood smile?

Alle (de meeste) hollywood acteurs en actrices hebben zo'n perfecte lach, kaarsrechte tanden en spierwit. Hoe hebben ze dit voor elkaar gekregen want dat resultaat kan je heus niet krijgen van alleen een beugel en goed poetsen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit

Het beste antwoord

Die hebben 'facings' op hun tanden zitten. Je ziet dus niet hun eigen (vergeelde) gebit, maar porseleinen schildjes. Een facing gaat vijf tot tien jaar en soms ook langer mee. De tandarts kan een gesleten of beschadigde facing altijd repareren of vervangen. Deze behandeling beschadigt de tand zelf niet.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Juist hele dure behandeling trouwens.
Amadea
10 jaar geleden
Dat zal in Hollywood geen bezwaar zijn. Als ze toch al naar een plastisch chirurg gaan kan een tandartsbehandeling er nog wel bij.....