Hoe gaat de kaakchirurg te werk bij het trekken van een verstand kies TERWIJL ik een beugel om heb?

Ik heb dus nu al een beugel en mijn orthodontist zei dat kiezen trekken met een beugel geen probleem is...
Hoe gaat de kaakchirurg hiermee om?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het een blokjesbeugel is, haalt de tandarts waarschijnlijk het draadje eruit (zoals de ortho ook heel vaak doet). Nu zitten alle blokjes los van elkaar en kan hij de kies trekken.

Antwoorden (1)

Er zit neem ik aan geen blokje op je verstand kies, hij staat er dus buiten, dan zou het draadje van je beugel toch niet los hoeven?