Waarom verwisselt de ortho de draadje dat door de slotjesbeugel gaat?

Toen ik bij de ortho was vanmiddag had de orthodontist dat draadje dat door de slotjes beugel heen gaat verwisseld. Maar waarom doet hij dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom vraag je dat soort dingen niet meteen daar? Leer mondig te wezen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Was ik vergeten

Het beste antwoord

Deze trekken je tanden naar de juiste stand
Elk draadje is steeds een stukje dikker en trekt steeds een stukje harder totdat alles zit zo als het zitten moet
de slotjes dienen als houvast en de draad als trekgeleider zo moet je het zien