wat moet je doen als je niet weet of de tand die los zit, wel los hoort te zitten ?

ik heb een tand en naar mijn idee is die er al een keer uit gegaan. maar nu zit hij los..... Wat nu ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (2)

Wat je moet doen is dan een controleafspraak bij je tandarts maken, dan weet je het zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, dat is de enige manier om er achter te komen, of er iets mis is met je tand of niet.
Daar zijn inderdaad tandartsen voor, anders zouden ze niet rijk worden moest iedereen het zelf weten.