Ik slaap met open mond, is hier wat aan te doen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb er wel een beetje last van aangezien als ik in gezelschap slaap (in de auto onderweg van-naar vakantie, busreizen, etc) er altijd foto’s van gemaakt worden omdat het er zo on charmant uit ziet. Mijn familie en vrienden weten dat ik dit niet leuk vind maar blijven er toch foto’s van maken die dan vanzelf weer verschijnen op facebook, myspace, et cetera. Daarom wil ik er nu gewoon vanaf komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
2.6K

Antwoorden (3)

Hoe ver staat je mond open als je slaapt? Ik denk dat bijna iedereen met zijn mond gedeeltelijk open slaapt aangezien in je slaap je spieren ontspannen. Als je dan in een auto zittend slaapt dan kan je mond idd ver open staan. En bij de meeste website kan je melden indien een foto van u is en daar misbruik van gemaakt word. Eerst vragen aan de persoon die de foto plaatste om de foto offline te halen kan ook al veel oplossen.
En als je met school op medisch onderzoek moet kan je het ook altijd eens vragen aan de dokter.

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je slaapt ontspannen de spieren in je mond. Je kan hier niks aan doen iedereen slaapt met de mond open als ze rechtop zitten of een beetje schuin hangen, je mond kan je niet dichthouden in je slaap. De ene persoon heeft zijn mond verder open dan de ander maar iedereen heeft daar last van. Het fijnste is natuurlijk als de foto's eraf zijn. Hopelijk zulllen je vrienden een keer in slaap vallen met open mond en dan maakt u er gewoon een foto van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ligt: op je buik of zij liggen vermindert de kans dat je mond open valt.
Als je zit (in de bus): koop een nekkussentje, in de vorm van een halve ring, die zorgt ervoor dat je hoofd niet te te ver buigt tijdens het slapen en ik denk dat je mond dan ook minder ver openvalt. ANWB-winkel heeft zoiets wel.
En wat betreft die vrienden en familieleden die je foto's op internet zetten: vraag gewoon of ze dat niet meer willen doen. Voor een keer is het een leuke grap, en alleen kleuters gaan eindeloos door met die onzin.