Hoe lang kan je doorlopen met een tijdelijke vulling na een wortelkanaalbehandeling?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
4K

Antwoorden (3)

wel vier weken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij tot 3x toe nèt 2 weken. Maar of dat standaard is en of daar onderzoek naar gedaan is: ik heb niets kunnen vinden op het Web.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb er bijna een jaar mee doorgelopen. Ging bij mij goed. Ligt er aan wat voor een vulling de tandarts er in heeft gedaan. Het beste kan je even naar je tandarts bellen,hoe lang die kan blijven zitten en alvast voor een afspraak..succes