2 weken geleden is er 'n tand geseald, ervoor eerst gefreesd, erg gevoelig. Nu bij bijten op iets hards krijg soms stroomstootjes,is dat normaal?

Toegevoegd na 6 dagen:
nu na ruim 3,50 heb ik nog pijn bij 1 punt van mijn kies, ben bang dat het crack tooth is, kan dat?

Toegevoegd na 6 dagen:
3,5 week bedoel ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Het beste antwoord

Ja, dat is normaal. ALs de tandarts flink aan je gesleuteld heeft dan duurt het echt nog wel een maand voordat je nergens meer last van hebt. Stroomstootjes wil ik het niet noemen, maar gevoelig is het zeker. Probeer maar even aan die kant niet meer te bijten, dat helpt het beste. Elke keer als jij weer zo'n stroomstootje krijgt, dan duurt het alleen nog maar langer totdat de pijn helemaal weg is. De zenuw van je tand is nl. geïrriteerd en dat heeft gewoon tijd nodig om te genezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja klopt, heb ik ook gehad, wordt in de loop van de tijd steeds minder. maar om het nu stroomstootjes te noemen!!