Hoelang moet je Listerine in je mond houden?

Zodat het de juiste invloed krijgt op het reinigen van de mond.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat op de verpakking vermeld...

Antwoorden (3)

Bij veel mondspoeling die ik gebruik is het 30 seconden spoelen genoeg. Maar je kunt dit ook gewoon lezen op de Listerine fles zelf. Misschien moet het bij die spoeling langer of korter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn mondwater (geen Listerine, maar een ander merk) staat er ongeveer 30 seconden spoelen.
En anders gewoon snel uitspugen vlak voordat je mond ontploft (net als in de reclame) toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, ja dat gebeurde net al. maar wel lekker verfrissend.:)
30 seconden (de paarse)