Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel tinten witter bij tanden bleken?

Mag je met de Britesmile methode zelf het aantal tinten bepalen wat je tanden witter moeten worden (bijvoorbeeld 4 tinten) of is dat standaard rond de 9 tinten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Lijkt mij sterk 9 tinten lichter?ik neem aan dat het met zo,n bitje is wat je in moet doen,je probeert het toch gewoon?
en als je ze wit genoeg vind dan stop je toch?
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ze zullen je tanden witten tot het wit genoeg is en bij de 1 zal het slechts 3 tinten zijn en de ander 6, afhankelijk van je gebit. Ze zullen als jij bij 4 tinten al witte tanden hebt, niet doorgaan, want een hogere tint is niet meer haalbaar als je al een bepaalde level van witheid hebt bereikt.
Ik bepaal me eigen tinten zelf, door zo'n tandenpleekpen van 7-Shades te gebruiken. Hoe vaker je het aanbrengt, hoe witter je tanden worden en je bent niet afhankelijk. Is ook een veilige bewezen methode en als je snel resultaat wil hebben, kan je kijkje nemen op www.tandenbleekpen.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding