kun je nog goed praten met beetcorretie ( soort beugel )?

ik vraag me af of je nog fatsoenlijk kan praten met een beetcorrectie !? moet hem binnen een paar dagen laten steken !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (1)

Ik heb jaren terug een beetplaat gedragen om mijn kaakstand te corrigeren. Was geen beugel maar leek meer op een tandenbeschermer zoals een bokser draagt. De eerste dagen enorm geslist en vreselijk met consumptie gesproken, maar na een tijdje ging het beter en merkte niemand dat ik het droeg. Kon er zelfs na verloop van tijd ook bijna alles mee eten.
Maar met een blokbeugel (misschien bedoel je dat) blijf je slissen ben ik bang.