heeft iemand ervaring met tandartsen uit Turkije ?? Ze zijn goedkoper. maar zijn ze ook goed en betrouwbaar ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
4.9K

Antwoorden (4)

Vorige week was ik bij mijn tandarts, en toevallig
spraken wij hier over.
Hij vertelde mij dat hij verschrikkelijk veel moest
repareren.
Kronen die los zaten enz.
Ik heb het zelf ook wel eens overwogen om dat
te doen, maar stel, er gaat een kroon of een brug
los, wat moet je dan, ticket nemen naar turkijen?
Nee ik zou het niet aandurven,ze werken daar ook
niet voor niets,en voor die paar honderd euries
zou ik liever naar mijn eigen tandarts gaan.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mee eens +
Ik ben zelf één keer naar een tandartsenpraktijk in Izmir geweest. Deze was onhygiënisch en in zeer slechte staat, de apparatuur was ook verouderd. Naast dat werd het niet vergoed door mijn verzekering dus ik zou als ik jou was gewoon in Nederland gaan. Het ticket is anders waarschijnlijk nog duurder dan de behandeling hier in Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet altijd opletten, als je naar een tandartspraktijk in het buitenland gaat.
En vooral goed kijken naar de kosten, want het kan misschien dan wel goedkoop zijn, daardoor hoeft het niet beter of in gelijke staat te zijn.
Vaak in het buitenland, is er gebrek aan Hygiëne, bij artsen en ook tandartsen.
Ik denk, dat deze onderstaande bron voor u heel handig is.
Het betreft buitenlandse tandartsen praktijken.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf van Turkse komaf. Maar ook ik adviseer je om hèt niet te laten doen. Ik weet wel dat als je het toch wil laten doen in Turkije dat je dan zeker een officiële tandarts moet hebben met een echte tandartsruimte en niet zo eentje dat alles in een ruimte heeft gepropt. Er zijn uiteraard super goede tandartsen en absoluut hele hygiënische maar die moet hè net tegen komen of je moet daar een bekende hebben die je er naar toe kan brengen.

En nog iet hier in Nederland is het ook niet altijd hygiënisch en gaat het ook niet altijd volgens het boekje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Waarde vol antwoord++
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u wel:)