Verstandskies getrokken 5 dagen terug, hechtingen er nu al uit?

Ik ben 15 december onder narcose geweets voor een aantal dingen zoals rechts boven verstandskies verwijderen. Nu echter had ik 5 hechtingen gehad en zijn er al 4 uit na 5 dagen. Ik heb ook een soort tandvlees "flap" hangen. Het bloed niet en het doet ook niet méér zeer dan 3 dagen terug. Is dit normaal? Groeit dit vanzelf dicht? Ben namelijk als de dood om terug te gaan..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
2.2K

Antwoorden (3)

Ja, dit is normaal. Maak je geen zorgen, het groeit gewoon dicht. Heb ik ook gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh okej, voelt zo eng aan alsof je vlees loshangt. Doet ook nog wel een klein beetje pijn als ik eraan zit. Maar kan er ook nie vanaf blijven haha het voelt zo interresant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voelt raar hè? Alsof je al bejaard bent, haha. Wel goed schoonhouden hoor, dan geneest het sneller!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja idd, het is wel stom want je blijft eraan zitte met je tong ookal doet het zeer maar tis zooo vaag. Ik benwel blij en opgelucht dat het niet erg is. Was vanmorge helemaal in paniek toen mijn ena laatste draad eruit kwam. Er hangt er nu nog eentje in omdat men tandvlees was uitgescheurd, die hangt aan me gehemelte vast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laatste draadje is met spoelen inmiddles losgekomen, hij hangt nog in men gehemelte maar nie meer in mn tandvlees, wat goor zeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dag Emphius, hoe is het nu met je? Zijn alle draadjes eruit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja op 1 na die zit in mn verhemelte vast, geen idee waar aan maar hij zit strak en doet pijn. Verder GAAT het goed met de wond waar de kies heeff gezeten. Geen last van, behalve dan van die lAatste hechting
Dit geneest vanzelf en wordt minder totdat je helemaal niets meer voelt[flap],de hechtingen zijn oplosbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die hechting hoort zelf eruit te gaan, dus dat kan na 1 dag al, maar kan ook 3 weken duren (was bij mij zo en ik durfde ook niet terug te gaan). En ik heb een dik gat met een flapje huid ernaast, wat super irritant is met eten. Het blijft er vaak in zitten :S maar tis allemaal normaal, het duurt even voordat je flap weg gaat, en voor je het weet ben je er ook weer aan gewend ;) dont worry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dat jou hechtingen er al binnen 1 dag uit waren? Mijn laatste hechting is inmiddels los.. T doet wel een beetje zeer maar bloed niet, en ik krepeer ook niet het voelt heel goor aan, en als ik er aan zit een beetje pijn