ik heb een rotte verstandskies en stink daarom uit mn mond, volgende week tandarts maar is er een tijdelijke oplossing voor?

ikmoet volgende week naar de tandarts, ga wel bellen en vragen of ik eerder kan maar is er een tijdelijke oplossing tot die tijd dat het uit jemond stinken tegen gaat van die kies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
4.8K

Het beste antwoord

Nee, deze geur is zo doordringend, dat gaat pas weg als de bron ervan uit je mond is...
Misschien, als je met iemand praat, niet te dichtbij gaan zitten en niet in de richting van de neus van die persoon praten. En niet teveel lucht gebruiken tijdens het praten.

Je kunt de boel natuurlijk wel een beetje maskeren met andere geurtjes, zoals kauwgom of sterke pepermunt, maar weghalen doe je hem niet.

Of heel veel knoflook eten, dan stink je naar de knoflook uit je mond.

Wat zul jij blij zijn als dat ding uit je mond is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik vind dan altijd tandpasta een goede oplossing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat altijd een pakje kauwgom bij de hand hebt.
En dan maar flink kauwen.
En als je gegeten hebt even goed spoelen ,met een mondwater.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je goed poets en daarnaast kan mondspray een oplossing zijn. Tot die tijd rekening houden om niet te dicht bij iemand te staan als je praat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet, maar als je morgen ochtend belt en je probleem verteld, en zegt dat het een soort "spoed" is, dan kan je 99,9% op dezelfde dag nog terecht.
En om je vraag goed te beantwoorden, misschien een mondspoeling gebruiken? Je hebt een soort spray wat je bij een drogisterij kan halen, en dat spuit je dan in je smoel. Succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar als de persoon er geen pijn aan heeft is het sowieso al geen spoed. Tenminste niet bij ons.
Goed blijven poetsen en tussen de kiezen in goed schoon houden met flosdraad of een ragertje. Hoe schoner het is hoe minder het stinkt...