Tijdens het laten trekken/uitsnijden van je verstandskieskies Doet dat veel pijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb het 6 jaar voor me uitgeschoven dankzij de verhalen die ik op internet had gelezen. Toen het uiteindelijk zo ver was stelde het echt helemaal niks voor. Mijn ervaring is dus: nee.

http://m.goeievraag.nl/vraag/85572 Even lezen, ook de reactie, misschien word je dan gerust gesteld mochten ze er uit moeten.

Dat is heel persoonlijk. De een vindt het niets bijzonders en bij de ander doet het pijn. Het ligt ook aan de stand van de wortels. Zijn die krom, dan doet het waarschijnlijk wat meer pijn dan bij rechte wortels, maar over het algemeen is het heel goed te verdragen. Bovendien zul je waarschijnlijk wel een verdoving krijgen en dan voel je helemaal niets.

Stelt echt niets voor....bij mij moesten ze er een zelfs uitsnijden. Je bent verdoofd dus je voelt niets. Af en toe hoor je wat kraken:-) als de verdoving is uitgewerkt is het even irritant met eten en zo, maar dat overleef je wel hoor! Succes!

Een goeie tandarts doet dat heel voorzichtig zodat hij niet breekt. Het trekken zelf doet geen pijn, maar als er stukken blijven zitten of begint te ontsteken dan kan je wel met een dikke kaak rondlopen een hele week. Je voelt ook een hele tijd een gat in je mond en daar mond je met je tong afblijven zodat het beter geneest. Normaal geven ze je antibiotica mee voor een week, dat moet je zeker vragen als ze dat niet doen. Toegevoegd na 1 minuut: Trekken na verdoving uiteraard, de verdoving is het pijnlijkste.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100