Blaar binnenkant van mijn onderlip, hoe kan dit sneller weggaan?

Ben afgelopen donderdag naar de tandarts geweest en die heeft wat tand plak verwijderd, en is daarna met een soort borstel overal langs heen gegaan, nu heb ik last van een blaar maar zit op een rotplek , is er een manier waarop het sneller weg kan gaan en zo ja, welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
8.9K

Antwoorden (6)

vooral vanaf blijven, de binnenkant van je lip is slijmvlies en dat herstelt erg snel, zeker als je er niet aan zit.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ goed antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb toch al vaak ervaren dat het erger wordt als je er niets aan doet, omdat de kans bestaat dat het gaat ontsteken.
Spoelen met Listerine mondspoeling met antibacteriële eigenschappen. Door te spoelen bereik je de volledige mond en zal je probleem vlug opgelost zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou kunnen spoelen of deppen met Kamillosan. Dit verzacht de pijn in ieder geval en is homeopatisch. Verkrijgbaar bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spoelen met waterstofperoxide (drogist of apotheek). Dat ontsmet goed en de blaar is met een dag of twee, drie weer weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waterstofperoxide 3%
nou, ik weet niet zeker of het echt speciaal hiervoor helpt maar als ik zoiets heb dan neem ik een kop groene thee met een lepel zoetstof en 2 eetlepels citroensap en dan voel ik me al wat beter........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt heel vies, vasaline erop smeren binnen een dag ben je er van af (heb zelf een beugel en als ik een blaar heb doe ik dat ook)