Zijn er nog tandartsverzekeringen waarbij je zonder medische selectie toegelaten word?

Ik ben een student en mijn budget laat mij niet toe om naar de tandarts te gaan. Daarom vraag ik mij af of er nog tandartsverzekeringen zijn zonder medische selectie?

12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (2)

Dan kun je bijvoorbeeld een aanvullende verzekering bij PMA afsluiten; die accepteren iedereen:
http://www.kieszorgverzekering.nl/acceptatie/

Toegevoegd na 4 minuten:
En hier vind je ook nog andere, waaronder Stad Holland en (in combinatie met een basisverzekering) De Amersfoortse:
http://www.tandartsverzekering.com/

Toegevoegd na 9 minuten:
En deze, speciaal voor studenten:
http://www.studentenzorgverzekering.nl/index.html
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja dat kan bij Zorg en Zekerheid.
Daar kun je zeker terecht, daar hoef je ook niet eerst een x aantal maanden verzekerd te zijn alvorens je gebruik kunt maken van de verzekering.

Toegevoegd na 1 minuut:
En je kunt je daar dus ook alleen aanvullend voor de tandarts laten verzekeren zonder de basis daar te hebben. Dit kan het gehele jaar door.
Klinkt vreemd maar het is wel zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Zo die verzekeraar vraagt gewoon om misbruik :o maar ja ik ben mijn hele leven nooit in het ziekenhuis geweest en gratis tandverzekering tot 21 is afgeschaft dus ja zo erg is dat niet. Ik word al genoeg gelicht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja ze zijn idd niet moeilijk.
Er zijn nogal wat mensen die bij de meeste verzekeraars worden geweigerd ivm de staat van hun gebit door bv lang niet te zijn geweest.
Op zich vind ik het wel goed van de Amersfoortse en andere verzekeraars die deze mensen wel accepteert.
Zo krijgen zij ook de kans hun gebit gezond te laten maken en houden.
Misbruik is natuurlijk niet de bedoeling, ze betalen de premie toch en anders geen behandeling.