hoe vaak moet je naar de orto tot je een beugel krijgt?

ik ben 1 keer naar de orto geweest en ik wil graag weten wanneer ik eeen beugel krijg. ben vergeten te vragen...\

Toegevoegd na 33 minuten:
ooh ik ben ook al een keer geweest en moest ik zo n roze spul in me mond doen wat hard wordt en over een week moet ik röntgenfoto maken en 9 augustus moet ik naar de orto een uurtje met mond open staan dus dan denk ik dat ik een beugel krijg....

Toegevoegd na 1 uur:
oow ja ik ben een keer gegaan en ik moest meteen happen (met dat roze ding tog dat hard word.)
en ik moet volgende keer naar rontgenfoto maken en 9 augustus moest ik naar de orto 1 uurtje met me mond open staan maar ik heb niet gevraagd wat ze gaan doen:$

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (4)

Normaal krijg je de 2de behandelbeurt een beugel.
De eerste kijkt hij naar je gebit en maakt kennis met je.
Maar dan heb je wel gips moeten happen de 1ste keer anders krijg je nog geen beugel de volgende keer.
Dus vaak de afspraak na het gips happen krijg je hem.

Toegevoegd na 34 minuten:
Dan zul je inderdaad je beugel krijgen de volgende keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest eerst daarheen om te kijken wat ze allemaal moesten doen en eigenlijk zou ik dan de volgende keer moeten happen maar omdat ik best ver van de ortho vandaan woon deden ze het meteen. En de volgende keer kreeg ik toen de beugel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kreeg hem bij de 3e keer en jij zo te lezen ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kreeg hem bij de 2e afspraak.