Ik heb nu een draadje achter mijn tanden van de orthodontist, groeien mijn tanden weer terug/scheef als ik dit weg laat halen?

Als ik het weg wil laten halen, kan een nachtbeugel dan een goede vervanging zijn om het scheefgroeien tegen te gaan? Ik wil namelijk eigenlijk niet mijn hele leven hiermee rondlopen.

Weet jij het antwoord?

/2500

dat ligt er aan wat de orthodontist adviseert. er was een jongen die 3 jaar een beugel had en een draadje kreeg. na een poosje liet hij dat draadje weer verwijderen. binnen de kortste keren stonden ze tanden weer terug bij af. 3 jaar beugel voor niets.

Laat dat draadje gewoon zitten want het is een stuk makkelijker dan een nachtbeugel, na een tijdje merk je het njieteens meer

Hou m erin! Uit ervaring...: mijn bovenste draadje knapte en mn tanden staan niet recht meer, hoektand gaat naar voren staan. Zonde!!! De ta zei dat het niet erger zou worden. Toen moest ik drie jaar geleden mn verstandskiezen laten trekken en zei de tandarts dat die ruimte natuurlijk opgevuld zou worden met de andere tanden. NOT dus, alles wordt nog meer naar voren gedrukt. Dus hou m erin!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100