Bij mij kostte het €600,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kies heeft 1 tot 4 wortelkanalen. Elk kanaal moet apart behandeld (opengeboord, schoongemaakt en afgewerkt) worden.
De tijdsduur speel daarbij een rol.
Dus de ene zenuwbehandeling is de andere niet.

Toegevoegd na 48 seconden:
tijdsduur varieerde van 5 kwartier tot 7 kwartier

Toegevoegd na 19 uur:
Ik krijg net de nota binnen van 2 zenuwbehandelingen in maart en in april.
De nota heb ik per kies uitgesplitst:
De eerste kies met 1 kanaal, de 2e met 4 kanalen (inclusief verdovingen, totaal 5 foto's, toeslagen instrumentarium en composietkronen) € 285, de tweede € 438.