Kan een 15 jarige al tand-implantaten krijgen?

Of kan dat niet ivm groei?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit

Het beste antwoord

Vaak word een polsfot gemaakt om in te schatten hoeveel je nog gaat groeien. dats niet bij iedereen hetzelfde. ikzelf heb ze gekregen op mijn 15e, dus ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja, als jou tanden al helemaal volwassen zijn en niet meer doorgroeien of kindertandjes zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de 18 wordt dit vrijwel nooit gedaan omdat je nog in de groei zit. Bij de 18 zegt de tandarts dat het goed gekeurd is.