Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe gaat ontstoken tandvlees het snelst over?

Ik reinig door tanden poetsen, flossen, tanden stoken en apothekers mondspoelmiddel..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Goed poetsen
En spoelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door die Gore zoute tandpasta van Paradontax
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed onder je tandvlees poetsn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel groente en fruit eten.
(Niet poetsen vlak nadat je fruit gegeten hebt, want dat is slecht voor het glazuur op je tanden)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bocosan als ik het goed zeg verkrijgbaar bij kruitvat enzo is een zakje moet je mixen en dan spoelen werkt echt super super goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erafsneijen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets doen, gewoon laten rotten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijven doen maar niet op je tandvlees gaan poetsen vraag de mondhygieniste of ze het schoon wil maken zij kan ook kijken of je de technieken goed toepast anders heeft het geen zin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed elke avond flossen. Niet te hard poetsen, anders beschadig je je tandvlees. En een tandpasta gebruiken die je tandvlees gezond helpt te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je best ervan af blijft... de tijd heelt alle wonden ;-). maar je kan het wel goed voorkomen door min. 2x per dag je tanden gedurende 2min. te poetsen, en om de paar dagen te flossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding