5 dagen na kiezen trekken nog pijn, terug naar tandarts?

ik heb 3 kiezen laten trekken door de tandarts, ik heb dat wel eerder laten doen en toen geen problemen gehad. Nu was het trekken wel wat gevoeliger en heb ik na 5 dagen nog steeds pijn die niet goed te onderdrukken is met paracetamol. Voor de kiezen getrokken werden had ik geen pijn. Na hoeveel tijd moet de pijn weg zijn en wanneer moet ik terug naar de tandarts als de pijn niet verdwijnt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
4.7K

Het beste antwoord

Ik zou de tandarts bellen en overleggen of dit wel normaal is, want het lijkt me wel erg lang.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk is de tandarts het beste punt waar ik informatie kan krijgen. Gelukkig was het niet nodig want de dag dat ik de vraag stelde werd de pijn veel minder

Andere antwoorden (2)

Dit is niet goed. Ik heb vorige maand ook een kies laten trekken (weliswaar maar één) en ik heb totaal geen napijn gehad. Je zegt dat het trekken wel wat gevoeliger was. Dit kan wijzen op een niet goed werkende verdoving, de oorzaak daarvan kan een ontsteking zijn. Neem i.i.g. snel contact op met de tandarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook zoiets gehad, omdat mijn tandarts ander verdovingsvloeistof had gebruik, daardoor veel pijn ongeveer 1 week in de kaak en wang, je kunt bellen en dat vragen ivm volgende keer? vraag dan voor verdoving voor zwangere [ook voor mannen] nu nooit geen last meer