Ik heb mijn kies vandaag getrokken, en nou bloed het nog een klein beetje (licht bloed als ik het uitspuug), is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit

Het beste antwoord

Ja is normaal.
Had ik ook toen mijn verstandskies eruit getrokken was
Is de wond gehecht?
want dan mag je de eerste 24 uur niet spugen.
Dan ga je druk op de (gehechte) wond zetten en dan scheurt tie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dan geen probleem.
Maar het hoort dat het nog een beetje bloed ;)
Kijk iig uit met poetsen ;)

Andere antwoorden (5)

Ja dit is normaal, het kan zelfs zijn dat het morgen ook nog lichtjes bloed. Niets om je druk over te maken dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat niet normaal. Wat moetje anders doen? Doorslikken? Natuurlijk is dat normaal...:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, het is ook een behoorlijke diepe wond die er van krijgt. Maak je geen zorgen, spoel je mond met zout water en zit er niet aan met je tong (lekker laten rusten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is niet normaal dat je zelf je kies trekt. Het bloeden daarentegen is geheel normaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bloeden is normaal aub niet spoelen want dan duurt de genezing veel langer je spoelt dan hets stolsel er steeds uit zodat het wondje niet kan dichtgaan