Hoe komt het als je drinkt maar toch dorst hebt?

Ik heb dit al een tijdje. Of het nou warm weer is of koud ik drink alleen maar water maar heb toch nog steeds drost. Wat het ook gebeurt, ik krijg geen genoeg. Ik heb al mn suiker getest maar die kwam normaal uit. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Moet ik naar de dokter of zal dit weer weg gaan?

8 maanden geleden
1.1K
Pieterke
8 maanden geleden
Je kunt ook teveel drinken. Lees dit maar eens: https://www.margriet.nl/gezondheid/drink-je-genoeg-maar-heb-je-alsnog-vaak-dorst-dit-kan-er-aan-de-hand-zijn~b1f3ed47/
Amadea
8 maanden geleden
Hoeveel zout krijg jij gemiddeld dagelijks binnen, Miranda607? Mogelijk is minder zout eten dan de oplossing.
Ritsuka
8 maanden geleden
Laat de dokter er maar eens naar kijken
tinus1969
8 maanden geleden
Iig terug naar de dokter. Hoe is je suiker getest? Voor de hand liggend maar zeldzaam: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Diabetes_insipidus
Miranda607
8 maanden geleden
Super bedankt voor jullie antwoorden!!!! Ik heb we nog een afspraak bij de dokter gemaakt maar nu ik dit zo lees heb ik zelf ook wel een antwoord. Ik krijg wel wat zout binnen, vooral omdat er van hou. Te veel water drinken kan het ook zijn. Ik zal zeker jullie antwoorden meenemen!!! Super bedankt hier voor!!!!!

Geef als eerste antwoord