Mag je een digitaal gekocht afval(lijn) programma doorverkopen?

Dit programma werd na aankoop digitaal geleverd, moest je zelf uitprinten..
Koste 95,- best wel geld, mag je dit door verkopen? het lijkt me dat ik eigenaar ben geworden na aanschaf van dit programma, maar wil het graag zeker weten

8 maanden geleden
1.5K
teusvh
8 maanden geleden
Lijkt me sterk dat dat zomaar mag. Lees de kleine lettertjes! Je zult bij het bestellen hebben ingestemd met hun algemene voorwaarden.
Inekez1
8 maanden geleden
Wat bedoel je met doorverkopen? Heb jij het online cursusmateriaal zelf uitgeprint (1 exemplaar) en wil je dat nu verkopen? Kijk in de algemene voorwaarden of dat mag, of verkoop het aan een bekende zonder dat je daar een advertentie of iets dergelijks voor moet maken, dan doet er niemand moeilijk over. Als je denkt dat je met de aanschaf van het digitale materiaal nu meerdere malen kunt doorverkopen, dat mag dus nadrukkelijk niet! Niet digitaal en niet op papier. Ook niet als je er geen winst op zou maken. Dat is in strijd met het copyright.
SimonV
8 maanden geleden
Zie ook:
https://q-advise.com/nl/nieuws/faq-veelgestelde-vragen-over-gebruikte-microsoft-software/
Ikhebgeenidee
8 maanden geleden
"het lijkt me dat ik eigenaar ben geworden na aanschaf van dit programma"
Je hebt het gebruiksrecht gekregen om het te mogen printen. Voor zover je al eigenaar bent, zal dat alleen om dat ene exemplaar van jou gaan.

Geef als eerste antwoord