Olie van een vis, bewaren of niet?

Ik heb nu inmiddels een airfryer en ik wil niet anders meer. Voor mn nachtdienst even zalm erin aardappelzooi en timen maar! Echter nu zie ik telkens aardig wat olie afkomen van de zalm. Is het slim om dit op te vangen en te gebruiken voor andere gerechten? Of misschien zelfs een capsule apparaatje kopen en je eigen visolie te maken?

een jaar geleden
1.6K
crispy
een jaar geleden
Ik zou het niet bewaren. Het is niet zuiver, en het is verhit geweest tot een onbekende temperatuur.

Geef als eerste antwoord