Hoeveel calorieen clean bulk?

Ik heb 6 maanden 1500 calorieen gezeten. Nu clean bulken maar hoeveel moet ik eten?

Ik ben man 23 lengte 1.73 gewicht 63 kilo
Kom van over gewicht ruim 100 kilo blijf overige dode huit houden. Hoeveel is verstandig?

een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Wat goed dat je zoveel bent afgevallen. Knap hoor!
Ritsuka
een jaar geleden
Lijkt mij verstandig om dit samen met een dietist te doen.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Gaat minder om aantal calorieën maar meer om het evenwichtig eten. Als je te weinig eet, gaat je lichaam in de spaarstand en kan je gaan jojoën en j je krijgt te weinig voedingsstoffen binnen. Snelle suikers dus mijden.

Antwoorden (1)

Een surplus van 150-300 calorieën per dag.
een jaar geleden