Hoe krijg je dikkere benen?

Ik ben dus al een tijdje bezig met proberen aan te komen en vooral bij mijn benen maar er komt geen grammetje bij en ik heb ondergewicht. Nu is mijn vraag weet iemand hoe je je benen dikker krijgt? Ik hoorde dat squads helpt maar dat het ook weer helpt voor dunnere benen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.3K
fremar
2 jaar geleden
Eerst ondergewicht wegwerken,de rest volgt vanzelf.

Antwoorden (1)

Je bent al goed op weg door op een gezonde manier aan te komen. Je kunt helaas niet kiezen WAAR je dit gewicht als eerste gaat zien.

Je kunt wel focussen op voldoende eieitten eten op een dag (100 gram is een mooi streven), en daarnaast krachttraining doen.
Squat, deadlift, leg press, hip thrust, fanatiek fietsen, zijn allemaal oefeningen voor gespierde, strakke benen en billen.