Welke low carb alternatieven zijn er voor paneermeel?

Ik volg een low carb / keto dieet en zoek een alternatief voor paneermeel om kabeljauw te paneren.

Ik dacht aan amandelpoeder, is dit geschikt hiervoor?

Zo niet, welke alternatieven zijn er nog?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (1)

In het koolhydraatarme paneermeel van Konzelmann's zit: amandelmeel, gebroken zonnebloempitten, tarwegluten, sesam, gebroken lijnzaad en gist. Dit bevat per 100 gram slechts 6,7g koolhydraten.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hey Amadea, thanks voor de tip, denk je dat pure amandelmeel/poeder geschikt is als alternatief?
Amadea
4 jaar geleden
Dat zou inderdaad mogelijk moeten zijn. Een voordeliger optie: als je nog een oud sneetje koolhydraadarm brood hebt dat roosteren en verkruimelen.